Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Αναδημοσίευση από www.enet.gr

Μπροστά στο τζαμί που καιγόταν, τη νύχτα του περασμένου Σαββάτου στην πλατεία Αττικής, βρέθηκε ένας Αιγύπτιος με τρεις μαχαιριές. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι κατέθεσε στους αστυνομικούς πως τον μαχαίρωσαν Ελληνες. Γεροδεμένος ο 36χρονος οικοδόμος Ιμπραήμ Χάνι, λέει πως δεν ήθελε ν' αντιδράσει. Δείχνει τις δύο μαχαιριές στο δεξί μπράτσο και στην πλάτη του. Τα τρύπια, ματωμένα ρούχα. Εχει πολλά χτυπήματα στο κεφάλι, την κοιλιακή χώρα και στα πόδια. Νοσηλεύεται στην Α' χειρουργική κλινική του Ερυθρού Σταυρού.

Μιλάει και αναπνέει με δυσκολία: «Εβγαλα εισιτήριο για την Αίγυπτο στο πρακτορείο της γειτονιάς. Επιστρέφοντας στο σπίτι είδα τη φωτιά μέσα στο τζαμί. Υπήρχαν αρκετοί αστυνομικοί και περιπολικό. Ρώτησα έναν αστυνομικό αν υπάρχει κόσμος μέσα. Ναι, μου απάντησε. Φώναξα, να βοηθήσουμε να βγουν. Φύγε από 'δώ, είπε ο αστυνομικός. Μ' έσπρωξε. Εκείνη τη στιγμή όρμηξαν επάνω μου. Ελληνες ήταν. Με χτυπούσαν όλοι μαζί. Εχασα τις αισθήσεις μου». «Συνήλθα στο Α.Τ. Αγίου Παντελεήμονα. Τραυματισμένος, αιμορραγούσα. Ενας αστυνομικός, στο γραφείο, έγραφε τη μήνυση. Μου πήραν διαβατήριο, εισιτήριο, το κινητό τηλέφωνο. Αρχισαν να με χτυπούν οι αστυνομικοί. Εσύ ρε κράταγες μαχαίρι; Πήγες να χτυπήσεις αστυνομικό; φώναζαν. Ελεγα στους αστυνομικούς πως πήγαινα στο πρακτορείο, δεν κρατούσα μαχαίρι. Ο μόνος μαχαιρωμένος είμαι εγώ». Και προσθέτει: «Σήμερα το πρωί κατέθεσα στους αστυνομικούς. Φώναζαν μέσα στο νοσοκομείο ότι το μαχαίρι είναι δικό μου. Δεν ξέρω πού το βρήκαν. Ελληνες με μαχαίρωσαν».

Ο Μοχ. Ζιφζάφ, γραμματέας της αιγυπτιακής κοινότητας, λέει ότι ο Ιμπραήμ είναι θύμα αγριότητας ακροδεξιών στοιχείων και ότι ύστερα από παρέμβαση της αιγυπτιακής πρεσβείας και παρέμβαση εισαγγελέα τού έβγαλαν τις χειροπέδες. «Λόγω εκλογικών σκοπιμοτήτων μάς οδηγούν σ' ένα μαύρο μέλλον», λέει ο πρόεδρος της Ενωσης Μουσουλμάνων, Ν. Ελγαντούρ: «Ο Θεός μόνο ξέρει τι κάνουμε για να μην υπάρξει βία από την πλευρά των μουσουλμάνων». Μιλούν για πέντε τραυματίες που χτυπήθηκαν από ακροδεξιούς τις τελευταίες μέρες στην περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: